1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (2 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

5 основних правил успішної організації заходу

5 правил успішної організації заходу

Ця стаття присвячується всім, хто хоче знати простий спосіб як швидко і якісно організувати свято. Будь це корпоратив, дитячий день народження, випускний у садочку чи школі або пікнік на природі. Правильна організація свята, звичайно, завдання не з легких. Але при точному підході у вас все вдасться на всі 100%. Тепер давайте розбиратися детально в кожному пункті які 5 основних правил успішної організації заходу.

5 основных правил успешной организации мероприятия1) Найперше про що варто подумати – це вибір локації. Місце проведення свята грає одну з найбільш важливий ролей у всій організації. Якщо ви хочете організувати свято в сукнях і костюмах, то сусідня «забігайлівка» навряд чи підійде. Місце проведення свята має відповідати тематиці. Ні, ми не говоримо, що золоте весілля повинно відзначатися тільки в золотих залах з посудом. Але гармонія повинна бути присутнім в усьому.

2) Меню. Вибір страв і напоїв завжди повинен стояти другим пунктом підготовки до свята. При цьому варто враховувати, якщо мова йде про святкування дитячого дня народження на 1 або 2 роки, то це швидше за все свято для дорослих, де варто продумати повноцінне меню. А дитяче свято від 3 років і масштабні корпоративи можуть бути на основі фуршетного столу. Більше нагадують закуски (міні-бургери, суші, піца, канапешки) .

3) Оформлення. Від того, як буде прикрашено на святі залежить настрій кожного гостя. Тому про цей пункт варто подбати заздалегідь. У нашій компанії, ви можете замовити прикрасу свята повітряними кулями і повністю зняти з себе турботи з цього приводу.

Оформивши замовлення на прикрасу кулями у нас, ви отримаєте:

-Індивідуальний підхід

-висококласне оформлення свята

-пунктуальне виконання замовлення (точно в зазначений термін)

-задоволення від роботи з професіоналами своєї справи

-збереження нервів з приводу прикраси зали

4) Розваги. У цьому пункті варто орієнтуватися на вікову групу гостей, мета заходу і бажаний результат. Наприклад, якщо це дитяче свято, можна замовити ростових ляльок, аніматорів і різні шоу (паперовий шоу, шоу мильних бульбашок і тд). Також для дорослих свят можна замовити ведучого з різними конкурсами. При виборі ведучого, будьте уважні, дешеві провідні з конкурсами «нижче пояса», такими як причепленою ручкою потрапити в пляшечку або вульгарна передача фрукта від одного до іншого, вдалим захід не зробить. Краще замовити трохи менше закусок, але замовити професійного ведучого, який зробить ваше свято яскравим і приємно запамятається.

5) І п’ятий, завершальний пункт – це закінчення свята. Начебто здається, навіщо про це думати. І так все в кінці зберуться і підуть, а ні. Без вдалої кінцівки, свято буде здаватися незакінченим. Тут можна придумати масу варіантів. Наприклад, гарна подача торта з холодними фронтами під вибух хлопавок, феєрверк або запуск в небо світятлодіодних куль кожним гостем. На світодіодних кулях, наприклад, можна кожному маркером написати побажання, мрію або мету, яку запустити в небо. До речі, наші кулі наповнені магією, тому всі бажання неодмінно сбудутся.Теперь ви знаєте 5 основних правил успішної організації заходу. Замовте прикрасу свята у нас, і автоматично знімите з себе цілих 2 пункту для успішної організації свята.

Sakrial