Прикраса магазина кулями в Києві

Кожен підприємець хоче, щоб його бізнес розвивався і приносив дохід. У сучасному світі високої конкуренції, треба виділятися, щоб утримувати пальму першості. Тому боротьба за потенційних покупців стимулює придумувати і впроваджувати різні методи залучення нових і утримання старих кліентів.Один з таких методів – прикраса магазина кульками . Використовуючи такий варіант залучення, ви отримуєте: підвищену уваги до вашої торгової точки проходить трафіку, більшу кількість заходів в магазин и збільшення продажу як наслідок – примноження прибутку. При цьому прикраса магазина кульками – це один із самих бюджетних варіантів реклами серед аналогів в рекламному маркетингу.

Наша компанія пропонує вам оформлення магазинів кулями в концепції вхідної групи, оздоблення вітрини, прикасовій зоні, а так само в будь-якій точці магазину, куди необхідно залучити увагу. Прикрашання кулями магазину найкраще виглядає в корпоративних кольорах або в кольорах того свята, до якого прив’язана прикраса магазина. Наприклад, на свято Хелловін прикрашається в чорно-помаранчевих кольорах. А до новорічних свят – в біло-блакитних тонах з додавання срібла і перламутру. Один з дуже вдалих способів залучення уваги за допомогою куль – це індивідуальний друк. У нас ви можете замовити друк логотипу або будь-яку додаткову інформацію про знижки, на фольгованих кулях без малюнка і кулях-гігантах. Замовити друк на кульках, які вищенаведеного, ви можете в тиражі від 1 шт. Проявіть креативність – оформіть замовлення на різні написи і збільште середньостатистичний час зупинки біля вашого магазину повз потоку людей. Такий варіант прикраси кульками краще ставити на видному місці, наприклад, в районі вторинного вікна.

Оформлення магазину на відкриття – це взагалі, як то кажуть, маст хев. Коли ніхто не знає, що ви відкрилися і з’явився новий магазин, вам доведеться витратити від 3 місяців до року, поки ваш потенційний покупець не зацікавиться вашим товаром. Ви собі навіть не уявляєте, яка кількість людей, які мають потребу в вашому товарі, не куплять у вас, через не знання про вас. Тому питання як прикрасити магазин обов’язково повинен з’явиться серед основних пунктів підготовки до вікриття.Прикрашання магазину кулями має бути таким, яке всім сподобається. Саме всім. Якщо сьогодні – це людина, яка просто проходить повз вас і ваш товар йому не цікавий. Можливо, завтра, в його житті щось зміниться і ваш товар буде йому терміново необходім.Тому оформлення повинно запам’ятається всім, хто його побачить. При цьому бажано, щоб на тлі вашої прикраси (магазину), хотілося б сфотографуватися і виставити фото в соціальні мережі.Проявіть рекламну жилку, подаруйте маленький презент всім, за виставлене фото, на тлі вашого магазину з повітряними кулями, з вашим хештегом. Таким чином ви привернете до себе не тільки населенняяке прохотить повз вас, а ще й активно використовують соціальними мережами.